THE NIGHTCRAWLER (2014): Recenzija filma

Film Nightcrawler iliti Noćne hronike proglašen je za jedan od najboljih filmova 2014. godine. Mnogi koji su ga pogledali su oduševljeni i tvrde da je on prava mračna poslastica.

Film govori o sitnom kriminalcu i skitnici Luisu Blumu, koji otkriva čari snimanja nesreća koje se dešavaju u Los Anđelesu i prodavanja istih poznatim televizijskim kućama. J.G. je sociopata koji se drži krilatice "Cilj opravdava sredstvo", odnosno on je spreman na sve da bi došao do svog cilja, u ovom slučaju i da ubije svog partnera, kako bi ga snimao dok umire i na taj način se obogatio. On je vrlo hladnokrvan, bez želje za pokajanjem ili iskazivanjem ikakvih emocija sem ravnodušnosti. Dovoljan je sam sebi, želi samo površna poznanstva i žudi za velikom slavom.Veoma je inteligentan i snalažljiv.

Film je mračan, zastrašujuć i izaziva određenu teskobu pri gledanju. Sem toga na koje sve grozote su ljudi spremni da bi realizovali svoj cilj, na istinski i vrlo objektivan način nam prikazuje kriminalni svet Los Anđelesa. Dobio je visoke ocene od kritičara i nominovan je za Oskara, ali ga nije dobio. Džejk je odlično izneo svoju ulogu (jedna od njegovih najboljih uloga) i mnogo se namučio da bi dobio odgovarajući izgled (svaki dan je trčao 25km do mesta snimanja i nazad i držao je strogu dijetu i prilično se izgladnjivao).

Ako ste ljubitelj krimi-filmova, melodrame, trilera, Los Andjelesa, pasivne akcije i ako možete da gledate u Džejkove jezive oči, a da se ne skamenite, ovaj film je pravi izbor za vas.

Glavne uloge tumače: Jake Gyllenhaal, Rene Russo, Bil Paxton...
Režija: Dan Gilroy