HORNS (2014): Recenzija filma

Film Horns izazvao je različita mišljenja kod gledalaca. Neki smatraju da je film odlična ekranizacija istoimene novele koju je napisao Džo Hil, sin Stivena Kinga, a neki da je precenjen i da ne donosi ništa novo filmskoj industriji.

Glumac Denijel Redklif (Daniel Radcliffe) tumači ulogu Ignacijusa "Igija" Periša, mladića osuđenog na ubistvo svoje devojke Merin (Juno Temple). Iako on tvrdi da nije počinio ovo užasno delo, zajednica ga je već proglasila ubicom i ne pruža mu nikakvu šansu da se odbrani od prenagljenih optužbi. Njegova devojka je brutalno ubijena i silovana, a zatim ostavljena da umre u šumi. Dok se Ig bori da dokaže svoju nevinost i da zaista otkrije ubicu svoje ljubavi, preko noći mu izrastaju rogovi koji će mu pomoći u potrazi za čovekom koji je ubio njegovu voljenu.

Ovaj film nije dobio dobre kritike, a publika ga nije ocenila visokom ocenom (iako je veća od ocene filma Pedest nijansi sive). Smatram da zavređuje mnogo više pažnje nego što je dobio. On je mešavina različitih žanrova, preko trilera i horora, pa do romanse i fantastike, čak i komedije koji će uneti dosta emocija u ovaj film. Njegov kraj je vrlo neočekivan, sa nekoliko religioznih elemenata koji će vas naterati da se zapitate šta je dobro, a šta zlo i kakva je čovekova priroda u svojoj suštini. Baš zbog ovakvog neobičnog završetka, smatram da film definitivno vredi pogledati jer se razlikuje od ostalih holivudskih ostvarenja.

Glavni glumac, Denijel Redklif, je vrlo dobro odglumio polu demona, bez britanskog akcenta i na trenutak nas je naterao da zaboravimo na starog dobrog Harija Potera i da se usredsredimo na Iga i njegove ogromne rogove. Muškoj publici više će zaokupiti pažnju glumica Džuno Templ i povremene erotske scene prožete pesmom Heroes, Dejvida Bouvija.

Preporučujem ga svim ljubiteljima pomenutih žanrova, a najviše mladima koji će, sigurna sam, zavoleti ovaj film i njegovu neobičnu priču. Ako želite da vidite Dan-a van teritorije Hogvortsa i u zanimljivoj priči prožetoj emocijama i dobrim indi rok saundtrekom, onda je ovo pravi izbor.

Glavne uloge tumače: Daniel Radcliffe, Juno Temple, Max Minghella...
Režija: Alexandre Aja
Ocena: 7